Lauantain aamuna startattiin kohti Jyväskylää. abcltä vikat eväät kyytiin ja matkaan. Ihmeen lepposasti päästiin ihan tapahtumapaikalle saakka, mutta voi apua sitä tungosta kun pääsi sisälle!! Miten se voikin olla niin vaiketa ymmärtää, että kun tollasia määriä koiria ja ihmisiä on samassa paikassa ja jos pysähtyy keskelle käytävää kirjottamaan tekstiviestiä tai muuten vaan haahuilemaan ympärilleen niin siinä tukkii koko käytävän ja kaikki paikat ruuhkautuu, siinä sitten hypitään koirien ja ihmisten ja häkkien yli eikä kenelläkään oo kivaa  No mutta kuitenkin, kaikesta huolimatta, nyt oli pitkästä aikaa sellanen näyttely, tai ainakin mulle tuli sellanen olo, että siellä oli tosi hyvän tuulisia ihmisiä, suurin osa hymyili ja oli mukavalla tuulella ja koko näyttelypaikalla oli ihmeen lepponen tunnelma  Lauantaina Roni sai ERIn ja oli nuorten 3 mutta ei SA:ta. Oltiin kuitenkin mukana kasvattaja ryhmässä ja tietty parhaassa   Siinä sitte ooteltiin puol päivää, että saadaan juosta puol kierrosta isossa kehässä. Onpahan seki nyt nähty  Joskus seittemän aikaan olin Mamman tykönä, missä Timo ja Taisoni odotteli. Söin ja kaaduin sänkyy, Roni teki samoin, eikä mulla ainakaan ois mitään tietoa vaikka pommi ois yöllä räjähtäny, sen verran sikeesti tuli nukuttua. Sunnuntaina heräsin pirteenä tunti ennen kellon soimista, käytin koirat pihalla, söin ja lähin käveleen Ronpan kans kohti Paviljonkia. Oltiin hyvissä ajoin liikkeellä ja ehin näkemään Pumban, hienosti EH :) Sitte oman kehän viereen oottamaan omaa vuoroa. Tällä kertaa EH. Oli lauantai sen verran raskas päivä et tuomarin mielestä Ronikin oli liian raskas  Olin kyllä aika helpottunu et pääsi jo lähtemään eikä tarvinnu enää olla kehässä, kyllä sen verran lauantai paino takana, tietty aina toivoo et menis mahollisimman hyvin, mut täl kertaa olin enemmän ku tyytyväinen tähän tulokseen. Katotiin vielä Memmun siskon koiran esiintymistä kehässä ja mun mielestä C(S?)indy esiinty tosi hienosti ja oli kilpasiskojaan huomattavasti paremman näkönen, mutta valitettavasti tuomari ei ottanu mun mielipidettä huomioon ni Cindyllekkin EH. Niin juu ja launataina Nasun tuomari yllätti jakamalla vaan kaks ERIä ja tattadaa Nasulle toinen :) Nasun lopputulos oli AVK-2

Eli suhteellisen mukava vkl vaikka vieläkin väsyttää